duminică, 16 iunie 2013

Del Bosque mentine suspansul in cazul lui Casillas

Selectionerul Spaniei, Vicente del Bosque, nu a dezvaluit daca Iker Casillas va fi titular in primul meci al Spaniei de la Cupa Confederatiilor, Duminica, impotriva Uruguayului.
Casillas a fost titularul incontestabil in perioada glorioasa a ibericilor, castigand Euro 2008, Cupa Mondiala in 2010 si din nou Europenele din 2012.
Insa din cauza unei accidentari la mana, madrilenul abia a jucat in 2013, iar in absenta lui, Victor Valdes s-a dovedit a fi mai mult decat capabil sa-i tina locul.
"Vom astepta pana in ultimul moment, dar da, in mare masura am ales cine va juca", a declarat del Bosque la o conferinta de presa. "Cei trei portari (incluzandu-l pe Reina) pe care ii avem la dispozitie sunt excelenti. O demonstreaza constant la echipele de club, care sunt trei mari cluburi, ceea ce le da o responsabilitate deosebita."
Intrebat despre Casillas, care a fost tinut de Mourinho in ultimele sale luni la Real mai mult pe banca, Del Bosque a declarat ca asta nu il ingrijoreaza prea tare.
"In ultimele luni Iker a avut o perioada mai grea, dar nu cred ca va avea probleme daca ar fi sa joace maine (Duminica)", a declarat selectionerul.
Casillas, care a aparut la o conferinta de presa alaturi de Xavi, ca si capitani ai reprezentativei, a raspuns ca nu stie daca va incepe ca titular. "Abordez aceasta competitie diferit fata de cele precedente. In mod evident, faptul ca nu am mai jucat de mult timp inseamna ca nu am acelasi ritm ca si colegii mei, dar cum ne-am reunit pe 4 Iunie, antrenorul a avut destul timp sa-si faca o parere despre mine".
Casillas a jucat in fiecare din cele doua meciuri pregatitoare ale Spaniei, inlocuidu-l pe Valdes in ultimele 30 de minute ale victoriei in fata Irlandei si apoi jucand prima repriza a victoriei in fata reprezentativei statului Haiti.
"Impotriva Irlandei m-am redescoperit", a declarat madrilenul. "Inaintea partidei am fost putin tensionat, pentru ca nu mai jucasem de mult si stiam ca toti ochii vor fi pe mine, dar a iesit bine."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu