vineri, 19 iulie 2013

"Am cea mai dificila meserie din fotbal"



Chiar daca salariul este unul comfortabil si iti ofera unul din cele mai importante figuri din fotbal, presiunea de a fi numarul unu la Manchester United face din asta cel mai greu post din joc, conform lui De Gea.
Varsta sa si lipsa relativa de experienta a facut ca decizia lui Sir Alex Ferguson de a-l alege pe De Gea ca succesor al lui van der Sar sa para una riscanta.
La doar 20 de ani De Gea a parasit Atletico Madrid si si-a inceput o noua viata pe Old Trafford, avand un start inconstant. Totusi, el si-a dovedit tenacitatea, trecand peste o ploaie de critici, pentru a reusi o performanta impresionanta in a doua parte a sezonului. De Gea a ignorat criticile si s-a concentrat asupra jocului sau, reusind sa abordeze intr-un mod diferit atrenamentele, ceea ce in final s-a materializat in evolutiille sale.
"Cand Edwin van der Sar a spus ca va agata manusile am vrut sa fiu cel care sa-l inlocuiasca. Am primit aceasta oportunitate si nu vreau sa o las sa-mi scape", a spus spaniolul. "Sa fii portarul lui United e cel ma dificil post din fotbal, cand te uiti la ce portari au fost aici si la maretia clubui. Presiunea e uriasa, dar m-am obisnuit si m-ar incanta daca, intr-o zi, fanii ar vorbi despre mine la fel cum vorbesc despre Edwin si Peter Schmeichel. Asta ar insemna ca munca mea a fost recunoscuta. La incepout a fost greu, pentru ca am venit dintr-o liga diferita si nu stiam la ce sa ma astept in Anglia si stilul de joc cu care ma voi confrunta. Cred ca lumea nu apreciaza cat de greu mi-a fost, sa vin intr-o tara noua la acea varsta. Acum m-am familiarizat, dar in perioada aceea grea intotdeauna am avut in minte sa ma pregatesc mai tare pentru a deveni un jucator mai bun. Stiam ca trebuie sa ma dezvolt fizic si acum puteti vedea ca arat diferit fata de cand am venit aici. Am mult mai multa masa musculara. Am tras din greu in sala de forta si a fost un regim destul de intens. Mi-am schimbat si dieta si acum mananc mult mai mult decat mancam inainte sa ma dezvolt fizic pentru a face fata duelurilor din fotbalul englez. La antrenamente jucatorii trimit mingii inalte in mod intentionat si apoi intra in mine pentru a ma obisnui cu acest stil. Acum chiar imi place partea fizica a jocului."



sursa: www.goalkeepermagazine.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu