vineri, 19 iulie 2013

Villiam Vecchi este noul antrenor al lui Casillas si Diego Lopez


Villiam Vecchi este omul de incredere al lui Ancelotti in ceea ce priveste pregatirea portarilor lui Real. Noul antrenor madrilen lucreaza cu Vecchi din 1995, cand s-au intalnit la Reggiana si l-a recrutat pentru perioada de glorie a Milanului. Acum l-a convins sa paraseasca postul sau de sef al pregatirii portarilor de la centrul Milanello pentru a-i pregati pe Casillas, Diego Lopez, Adan si Jesus.
"Pana acum cateva zile am fost responsabil cu portarii tineri de la Milano si acum sunt la Madrid. Nu as fi fost aici daca nu era Carletto", a declarat Vecchi pentru Gazzetta di Reggio.
Vecchi a povestit cum a ajuns pe Bernabeu: "Acum cateva saptamani am fost sa-l vizitez pe Ancelotti la Paris si am discutat despre posibilitatea de a merge cu el la Madrid. Am decis sa accept la inceputul lunii Iulie, dupa ce m-am consultat cu familia, pentru ca pentru mine este un sacrificiu."  Parintii sai ai peste 90 de ani si antrenorul a fost reticent in a parasi Italia. Acesta a fost unul dintre motivele pentru care nu l-a insotit pe Ancelotti la Chelsea si PSG. "La Milan, intre doua antrenamente ma duceam acasa. Acum nu ma pot intoarce pana la inceputul lunii Septembrie, deoarece programul este foarte incarcat la Madrid, cu amicale in Europa, turneul american si inceputul de campionat. Am pus poze cu familia mea in casa din Valdebebas. Am decis sa vin pentru Carletto si pentru dorinta lui da a-l ajuta. Este un frate pentru mine."
Vecchi, de asemenea, a vorbit despre primele sale zile in stafful lui Real si despre cum il vede pe Ancelotti: "Carlo este bine, chiar a pierdut in greutate. Pe partea tehnica putem vorbi despre trofeele pe care le-a castigat in trei tari diferite, dar s-a schimbat si ca persoana....Il are ca asistent pe Zidane, care ii este ca un prieten...."
Un lucru asupra caruia a atras atentia sunt facilitatile sportive de la Valdebebas: "Traim acolo si este si un centru sportiv magnific, asa cum sunt putine. La cinci minute de aeroport si la zece de centrul Madridului. Aici avem de toate si multe."

sursa: www.soloporteros.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu