miercuri, 24 iulie 2013

Diego Lopez: "Concurenta va fi dura"




Portarul lui Real Madrid a declarat marti ca in nici o clipa nu s-a gandit sa paraseasca gruparea de pe Bernabeu si a recunoscut ca de la sosirea sa la Madrid, in luna Ianuarie, circumstantele au fost in favoarea sa si ca este foarte increzator in posibilitatile sale de a prinde prima echipa.
"De cand am ajuns, in ianuarie si in lunile care au urmat nu m-am gandit niciodata la plecare pentru ca circumstanele au fost in favoarea mea. Am multa incredere in posibilitatile mele si voi lupta in fiecare zi. Gandurile mele au fost mereu sa raman la club", a declarat Diego Lopez in timpul unei conferinte de presa.
De asemenea, galicianul a recunoscut ca cele sase luni petrecute la Real au fost foarte bune si sperea sa se mentina pe aceeasi linie.
"Cand am semnat cu Real Madrid stiam exact ce va urma, ce se va vorbi. Am fost si sunt pregatit pentru presiunea exercitata la acest club. Cand esti atat de implicat in munca ta, multe lucruri care se vorbesc nici nu le auzi", a adaugat el.
Pe de alta parta, Lopez a recunoscut ca jucatorii sunt foarte entuziasmati in aceasta noua faza, cu un nou antrenor. "Concurenta va fi dura, fiecare trebuie sa dam ce avem mai bun".
De asemenea, el a subliniat ca sosirea jucatorilor spanioli Isco, Illaramendi si Caravajal sunt pozitive, mai ales ca acestia s-au acomodat foarte bine. "Semnele sunt foarte bune", a declarat el.
Portarul a vorbit si despre posibilile plecari ale lui Coentrao si Higuain, declarand ca acestia au fost in ultimele zile, ca intotdeuna, linistiti. "Acestea sunt probleme personale pe care ei insisi le vor discuta cu clubul".
In cele din urma, madrilenul a vrut sa trimita un mesaj de incurajare pentru Tito Vilanova, dupa ce s-a anuntat ca boala sa a recidivat si a spus ca fanii, clubul si jucatorii madrileni il sustin in lupta sa cu cancerul.
Dupa anuntul lui Tito, Barcelona a decis sa aduca un alt tehnician. "Tata Martino a reusit performante importante cu Paraguay si in special cu echipele din America de Sud. Sigur pentru ei este o achizite reusita", a spus Diego.

sursa: www.soloporteros.com

2 comentarii:

  1. E un portar bun,dar nu ofera aceeasi siguranta pe care o ofera Iker Casillas.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Casillas e, cel mai probabil, cel mai bun din lume, o repuatie pe care si-a castigat-o in multi ani de zile...E greu sa ajungi la nivelul lui...

      Ștergere