marți, 13 august 2013

Lobont: "Cand nu voi mai putea, voi ridica mana"



"Voi juca atata timp cat voi putea. Eu ma simt bine. Cand nu voi mai putea, voi ridica mana", a declarat Bogdan Lobonț în conferinta de presa de dinaintea meciului cu Slovacia. Lobont a implinit 35 de ani in luna Ianuarie.
"Vin mereu cu mare plăcere la echipa naţională, fie că sînt folosit sau nu. Avem două meciuri foarte importante, de care depinde calificarea la baraj. Ungaria şi Turcia au şanse si ele să ajungă la baraj. Ne dorim să obţinem maximum din aceasta dubla."
Intrebat daca punctele adunate de nationala pana acum reflecta jocul acesteia, portarul a spus: "Cu mai multa atentie puteam obtine mai mult si ma refer la jocul cu Ungaria. Totusi am smuls un punct pe final de meci, care va cantari decisiv la finalul campaniei"

Bogdan Lobonţ a dezvăluit astăzi că nu va mai reveni în fotbalul din Liga 1: "Mai bine mă las de fotbal decît să mai joc în ţară. Am motivele mele, prefer să le ţin pentru mine. Nu voi mai juca în România, asta e clar", a declarat Lobonţ .

 Legat de situatia Rapidului, echipa care la propulsat in fotbalul international, Lobont a declarat: "Imi pare rau de Rapid, o echipa cu traditie care nu merita ceea ce i se intampla acum"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu